Re: blizici se dalsi vydani

Zdenek Hatas píše v Po 02. 03. 2009 v 17:12 +0100:
> tyka se to taky prekladu prirucek?
> mam zarezervovanou a rozdelanou prirucku F-Spot, ale nevim jestli ji stihnu.

Je dobré do té doby mít přeložené aplikace. Pokud máte rozpracovanou
dokumentaci, tak pošlete, co máte do toho data, ať tam je lokalizovaného
co nejvíc.

> moc prace na tom sice neni, pres 50% je uz hotove, ale nejak honim cas :)
> program mam prelozeny.
>
> string freeze je od 16.2. ? to se tyka asi jen  core gnome, protoze
> 25.2. mi pribyly stringy do pot F-spotu.

Pro přidružené aplikace tyto data neplatí, ty mají vlastní vývojový
cyklus. Můžete se řídit např. vydáním distribucí, tedy tak aby se daný
překlad dostal do jarních verzí distribucí.