Re: blizici se dalsi vydani

Pokud by nikdo nechtěl libgweather - seznam zeměpisných míst, tak bych
to udělal, většina stejně zůstane stejná, ale zlepší to statistiku :-)
Jinak si pamatuji, že jsem minule ještě s někým překládal celý
NetworkManager + applet a přesto mám například průvodce mobilním
připojením anglicky, tak by mě zajímalo, jestli to je jiný model,
případně jestli to je problém jen v Ubuntu.

JE