Re: gconf-editor

Tento problém jsme řešili na podzim v Ubuntu s Evolutionem. Ač byly
všechny řetězce v upstreamu přeloženy, Evolution byl z poloviny
anglicky. Aktualizacemi se tento problém postupně vyřešil, i když jsem v
Evolutionu na několik anglických řetězců, které mají být přeloženy,
nedávno narazil. Tenkrát to nebyl problém jen Evolutionu, ale i
NetworkManageru a možná dalších aplikací.
Problém je podle mě v systému distribuce, který přebírá lokalizaci z
upstreamu.

S pozdravem Jiří Eischmann