Re: =?ISO-8859-2?Q?Dal=B9=ED_zm=ECny?= v =?ISO-8859-2?Q?p=F8eklad?= =?ISO-8859-2?Q?atelsk=E9m_rozhran=ED?=

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Thu, 22 Jan 2009 12:17:46 +0100:

> To je diff mezi gnome-panel-HEAD-po-cs-12180.po a
> gnome-panel-HEAD-po-cs-12180.merged.po, nebo mezi
> gnome-panel-HEAD-po-cs-12180.po a původním překladem z HEAD? Není mi to
> jasné.

Měl by se porovnávat katalog aktualizovaný podle nejnovější šablony POT se
stejným způsobem aktualizovaným katalogem v SVN head. Ale pozoruji určité
mouchy, např. se občas nesprávně porovnávají i čísla řádků ve změněných
zdrojových souborech v komentářích katalogu.

Vertimus také zatím neumí dlouhodobě rezervovat překlad daného modulu, takže
je nutné registraci po nahrání aktualizace obnovovat.

Zdraví