gbrainy - master

Dobrý den,

nový stav modulu gbrainy - master - po (čeština) je nyní 'Přeloženo'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gbrainy/master/po/cs

Pro případného korektora:
Velká část nových řetězců je z testů „slovní analogie“. Některá slova jsem nahradil jinými, např. je dán pár slov:

ice/slippery (led/kluzký) a ke slovu glue (lepidlo) se má doplnit slovo, aby byl pár ve stejném vztahu. Správná odpověď je sticky (lepivý). Jenže v češtině má lepidlo/lepivý stejný slovní základ a otázka přímo evokuje odpověď, takže se nemusí přemýšlet a postrádá to smysl. Lepidlo jsem nahradil medem.

Takových věcí je tam více, tak to prosím berte v úvahu i logiku testů.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.