Re: =?ISO-8859-2?Q?Nepou=BE=EDvat_lom=EDtka=3F?=

Pavel Šefránek <ps pjoul cz>, Fri, 31 Oct 2008 17:42:56 +0100:

> Že se do toho pletu, ale pokud si vzpomínám, před nedávnem jsme se
> bavili o jakémsi pomalém přesunu na poštovní konferenci
> pod křídla l10n.cz. Myslím, že právě tyto dotazy (obecné překladatelské)
> jsou nejlepšími adepty na projednávání i mimo naši konferenci,
> protože se týkají všech zainteresovaných českých překladatelů.
>
> Co vy na to?

Já si myslím, že před odesláním obecného překladatelského dotazu není
problém do pole příjemce vedle gnome-cs-list gnome org uvést i
diskuze lists l10n cz  Pak můžeme srovnat odezvu v tamní a ve zdejší
konferenci a vyvodit nějaké závěry.

Řekl bych ale, že mezi některými z nás možná došlo k malému nedorozumění.
Česká lokalizace GNOME má podle mě příliš mnoho specifických témat, které
překladatele z ostatních projektů zajímat nebudou, a proto si zaslouží
vlastní konferenci, zvláště tedy v dnešní době, kdy má GNOME více než
jednoho stálého překladatele. :-)

Takže přesun klidně ano, ale právě v oblasti obecných překladatelských
otázek.