Re: =?ISO-8859-2?Q?P=F8eklad?= gnome-scan

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Sun, 18 May 2008 18:52:01 +0200:

Řekl bych, že překládat je vhodné vždy. Ale před dokončením či odesláním
překladu je možné kontaktovat správce modulu nebo někoho ochotného s účtem
do SVN (vývojáře apod.), aby problém napravil. Protože jinak samozřejmě
hrozí riziko, že odeslaný překlad nebude po doplnění chybějících souborů
kompletní.

> Jako větší problém bych viděl tu hlášku, že se používá starý POT soubor.

Ty dva problémy spolu úzce souvisí. Pokud je v seznamu zdrojových souborů s
řetězci neexistující (již odstraněný) soubor, tak vytvoření nové
překladové šablony pomocí intltool selže.

> Ty chybějící soubory si myslím, že může Petr opravit. Taky by mě to
> zajímalo, co se s tím běžně dělá.

O fungující internacionalizační infrastrukturu by měli pečovat vývojáři
daného modulu. V ideálním případě... ;-)

Zdraví