Re: Pomoc s =?ISO-8859-2?Q?p=F8ekladem?=

Pavel Šefránek <ps pjoul cz>, Thu, 08 May 2008 11:04:51 +0200:

> Zdravím konferenci,
>
> překládám celý balíček GNOME Infrastructure
> (http://l10n.gnome.org/languages/cs/gnome-infrastructure) a potřebuji
> pomoc s tímto dokumentem (nápovědou):
> http://library.gnome.org/about/langinfo.html.en_GB
>
> V této nápovědě je uveden návod pro jednotlivé prohlížeče. Některé jsem
> již udělal, ale k jiným se nedostanu, tak vás chci požádat o pomoc
> konkrétně s těmito prohlížeči:
> Epiphany, Mozilla / Netscape Navigator, Lynx a Safari

U prohlížečů s otevřeným zdrojovým kódem je obvykle snadná pomoc; stačí
vyhledat (webové rozhraní) úložiště kódu a najít v něm katalog zpráv. Při
troše štěstí se dané řetězce nebudou vyskytovat vícekrát na různých
místech, popř. bude možné nahlédnutím do příslušného zdrojového souboru
určit umístění řetězce.

V případě Safari - pokud je mi známo - oficiální lokalizace do češtiny od
společnosti Apple neexistuje a neoficiální je možné ignorovat.