Re: [Fwd: Re: Old msgid and msgstr]

Pavel Šefránek <ps pjoul cz>, Sun, 04 May 2008 19:02:23 +0200:

> Přeposílám tuhle zprávu, je to na téma zachovávání starých nepoužívaných
> řetězců v rámci komentářů. Už jsem se na to jednou ptal, tak myslím, že
> i tohle může být užitečné.

Pro úplnost odkazuji na můj komentář k této problematice starých překladů:

<http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2008-May/msg00042.html>

Nezapomněl jsem také na otázku terminologické konzistence překladů, která s
uchováváním použitých překladů úzce souvisí. Čekám nicméně na vývojáře
Translate Toolkit, až dokončí vývoj terminologického nástroje poterminology,
umožňujícího soustředit termíny s překlady do jednoho souboru, a ten pak
využít v překladatelských nástrojích, databázích atd.

S pozdravem