Re: Ekiga =?UTF-8?Q?p=C5=99elo=C5=BEena?= -- obecne

Jan Parkman píše v St 12. 03. 2008 v 13:59 +0100:
> Chtel bych se zeptat, zda je mozne se zaregistrovat do SVN, nebo kamkoli jinak, a nastavit si aby mi pri zmene urciteho dokumentu prislo upozorneni do mailu...
>
> Honza.

Ne, to neni mozne, pristup do SVN se povoluje na zaklade zadosti a
(obecne) pokud se za daneho cloveka nekdo zaruci nebo pokud ho dany
spravce zna a vi, ze neudela paseku :)

Nevim, jestli SVN umoznuje sledovani urcitych souboru a posilani
upozorneni a nebo jestli to umi / bude umet vertimus, ktery bychom
chteli pouzivat na spravu prekladu.

Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org