Preklad Orca pro 2.22

Zdravim

Zde tedy prekladam vysledek prekladani nastroje Orca[0]. Martin Sukany
mi poslal upraveny import z 2.20.3 zpet a je tedy hotovo 95%,

Martin Sukany píše v St 05. 03. 2008 v 13:29 +0100:
> Dopřeložil jsem zbývající dialogy odečítače, kromě několika
> -Ty s "Grade" bych nepřekládal, je to něco s hlasovými výstupy

Prepsal jsem preklad dle originalu a nechal oznacene za fuzzy.

> -Poté jsou zde některé znaky a položky(např. Mail/News), které se
> nepřekládají
> -A ještě jsou zde některé spouštěcí parametry + výstupy v terminálu,
> ovšem ty bych asi taky nepřekládal, došlo by ke kolizi s některými
> návody a dokumenty o ScreenReaderu.

Muj mozny preklad je fuzzy.

Prosim tedy o zarazeni do SVN, do vydani vice neprelozime, navic je to
de-facto vse.

Dekuji Martinovi za skvelou praci.

[0] http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/orca.HEAD.cs.po

--
Lucas "Drom" Lommer
Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org

Mail: llommer svn gnome org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom jabber org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)