Re: vychozi kontakt bugreportu

Pavel Šefránek <ps pjoul cz>, Sun, 02 Mar 2008 16:59:29 +0100:

Bohužel nedojde.

> Myslím, že Jakub je stále nastaven jako vlastník produktu v b.g.o

Přesně tak. Než si podám nějakou žádost o změnu, musím nejdříve zjistit,
kam ji zaslat...

Bude-li mít někdo z aktivních překladatelů zájem stát se "QA contact", tak
se prosím ozvěte. Nechávat ho J. Friedlovi nemá příliš smyslu, dokud či
pokud není aktivní. Jinou možností je přiřadit "QA contact" této konferenci.