Re: gnome-system-tools - zadost o pomoc

Lucas Lommer napsal(a):
Jeste jednou dnes zdravim

Delam na prekladu gnome-system-tools[0], ale ted jsem dosel do faze, kdy
zbytek retezcu nevim, jak prelozit, nebo jen tusim.

Tyka se to jednak bezdratovych veci, nemam bezdrat, tak ani nevim
kontext hlasky (napr. WPA personal) a pak sluzeb (services), spoustu
jich na svym pocitaci ani nemam a nektery nevim, k cemu jsou, tak tezko
pak prelozit. Koukal sem obcas do nemeckych a slovinskych prekladu.

Pokud by se nasel nejakej zbehlej admin s bezdratem (coz ja rozhodne
nejsem), kterej by byl ochoten to dotahnout a nebo pomoct, budu moc rad.
Hotovo je 92%.

[0]
http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/gnome-system-tools.HEAD.cs.po

Teď jsem zjistil, že ten tvůj překlad je nějaký podivný, máš tam zakomentováno plno věcí, které zakomentované být nemají. Například si zkus vyhledat msgid "Host name:", to tam máš pouze jako komentář. Přitom v aktuálním POT souboru tento string je. Nějak špatně se ti to zmergovalo.