Re: gnome-packagekit prelozen

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Mon, 23 Jun 2008 11:42:08 +0200:

> Zopakuji tady známý trik - pokud se soubor jmenuje cs.po, tak potom
> poEdit kontroluje pravopis. Nikde to není zdokumentované, ale hodí se

Jinou možností je z hlavní nabídky zvolit "Katalog" -> "Nastavení" a
nastavit jazyk v příslušném roletovém seznamu.

Asi se pana Slavíka zkusím zeptat, zda by toto poněkud zvláštní chování
nešlo upravit - aby Poedit odhadoval jazyk např. ze závěrečné části názvu
("gnome-packagekit.HEAD.cs.po").

Zdraví