Re: GNOME 2.24

Lukáš "Drom" Lommer <drom kdyne net>, Mon, 21 Jul 2008 13:11:16 +0200:

> Zdravim
> Diky za informace. Pocitac jeste porad nemam (buuuu) a ta sunka s vistama
> v kancelari nic neumi (a ja nemam prava si tam doinstalovat - i kdyz ani
> to by asi moc nepomohlo).

Pokud jste "uvězněn" na Vistách, pak takový Poedit podporuje i Windows;
součástí instalátoru jsou i gettextové nástroje pro příkazový řádek. Na
Windows ovšem nefunguje gtkspell. Instalovat by možná bylo možné do
adresářů v uživatelském profilu...

S pozdravem