Gnome Fifth-Toe

Hola hola
Mrknul sem na preklad Fifth-Toe a dopadlo to nasledovne:

[0] camorama - hotovo 98%, dva retezce si nejsem jist jak prelozit,
"Laplace (4 Neighbours)" a "Monochrome (Weight)". Nejsem ani moc pres
grafiku, tak mi nedochazi vhodny preklady toho druheho, resp. netusim,
co je to to prvni.

[1] galeon - hotovo 99%, nevim presny kontextovy preklad retezce
"Shows an editing pane", vi nekdo, co "pane" v tomhle pripade v
programu reprezentuje?

[2] gtetrinet - hotovo 100%

[3] hardware-monitor - hotovo 100%

[4] regexxer - hotovo 100% (chybel jeden retezec)

[5] gnomeicu - hotovo 98%, chybi 9 prelozit a jednu opravit, neni mi moc
jasnej kontextovy vyznam hlasek jako "Sender too evil" nebo mi preklad
pripada divnej.

gthumb a balsa - na tech dvou jeste pracuju

gcompris jsem neprekladal, protoze v rosette je novejsi preklad nez v
SVN

[0]
http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/fifth-toe/camorama.HEAD.cs.po
[1] http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/fifth-toe/galeon.HEAD.cs.po