Re: hleda se Jan Tichavsky

Jsem tu už nějaký čas zaregistrovaný, ale ještě jsem nic neposílal.
Ještě jsem na IRC s nickem #jnd. Co se týče té wiki, tak se pokusím
vytvořit nějakou stránku, kde budu mít kontakt, aby mě už nemusel
nikdo hledat :) Překlady mám rozpracované, bohužel jsem na ně moc času
neměl, ale o víkendu bych to chtěl dokončit, snad to vyjde.

(Tak jsem to omylem poslal přímo, chtěl jsem na mailing list...)

Jan Tichavský