aktualizace seahorse.mo bez make =?ISO-8859-1?Q?cel=E9ho?= projektu

Dobrý večer vespolek,

pracuji nyní na překladu seahorse a protože je tam velké množství změn,
rád bych počeštění otestoval. Poměrně bezbolestně se mi podařilo v
Debianu sestavit seahorse 2.21.90 [1] (ovšem s aktuální verzí z SVN [2]
jsem příliš nepochodil, nenašel jsem configure ani nic podobného, navíc
checkout stáhnul zbytečně několik historických verzí). Pokud někdo umí z
SVN dostat (a sestavit) HEAD pro seahorse, ozvěte se prosím.

Po dlouhém úvodu krátká otázka: asi je zbytečné při změnách cs.po
pouštět make na celý seahorse; je možné zpracovat pouze cs.po?

(Pokud tomu správně rozumím, z make by měl vypadnout seahorse.mo, který
stačí nakopírovat do /usr/local/share/locale/cs/LC_MESSAGES/.)

Díky předem za každou radu.

Vítězslav Kotrla

-----
[1] http://www.gnome.org/projects/seahorse/download.html