Re: Co je =?UTF-8?Q?pot=C5=99eba=3F?=

> Jsem pro, rád bych taky pomohl. Koordinátor nám však nyní zřejmě trošku spí.
>
> Upřesním, že je to kanál #gnome-cz, ne #gnome-cs. Bohužel není vypsaný na
> http://live.gnome.org/Czech
> takže nemůžete čekat velkou návštěvnost nováčků. Pokud má někdo přístup
> k daným stránkách, doporučil bych tam ten odkaz přidat.

Aha, díky, špatně jsem to napsal. Zkusím kontaktovat toho správce
http://live.gnome.org/Czech ale doufám, že se nám vytvoří vytvořit lepší
větší komunitu okolo #gnome-cz a hlavně taky okolo teď připravovaného
webu www.gnome-cesko.cz. Možná bychom se měli spojit se správci a
dohodnout se na nějakém _jednotném postupu.

Hezký den!