gnome-cat Un capítol sobre Firefox

Toni Hermoso i altres amants del Firefox,

Tinc enllestit el capítol del Firefox per a la guia aquesta de 140
pàgines que m'han encarregat:

http://guias-ubuntu.ourproject.org/index.php?title=GuiaPL/Firefox%2C_m%
C3%A9s_que_un_navegador

Si li voleu fer un cop d'ull, perfecte. Demà l'haig de passar cap a
maquetació. En principi ja hi ha una filòloga seguint les meves passes
ortogràfiques i gramaticals, però ella no s'hi ficarà probablement amb
temes propis del navegador.

He procurat no afusellar el fascicle que vau redactar per a l'Ajuntament
de Barcelona (per cert, felicitats per aquests fascicles).  :)  Estic
treballant amb un hipotètic escenari en el qual fascicles i llibre
siguin públics via web (el llibre ja ho és des de la seva concepció) i
els usuaris en trobin un ús complementari entre els dos.

Per exemple, no m'he entretingut gens ni mica en explicar la història o
conceptes bàsics del Firefox, ni en repassar el menú opcions. En canvi,
he triat un grapat de "missions" habituals i les he explicat. Faré el
mateix amb les altres aplicacions, que són les més populars i per tant
les mateixes que vau triar per als fascicles.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org