Re: gnome-cat Felicitats i...

On Thu, Jul 13, 2006 at 12:48:53PM +0200, gil forcada wrote:
> el que hi faltaria seria que a l'assumpte també hi posi [gnome-cat-list] o
> el que us sembli per identificar els mails

home, això si tot el correu va a parar al mateix lloc sense utilitzar
cap tipus de fitratge. A mi personalment els prefixos amb el nom
m'emprenyen més que altra cosa pq només em lleven text de l'assumpte
real de la zona visible.

> en/na Carlos Fenollosa va dir:

Quins MUA feu servir? Amb mutt el "reply to list" està implementat des
de fa anys, i supose que en l'evo també existeix. Sí, sóc del club
"Reply-To considered harmful". :)

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/