Re: gnome-cat Felicitats i...

sí, aquesta era la meva primera petició, però el reply ha anat només al quim :)

On 7/13/06, gil forcada <gilforcada guifi net> wrote:
el que hi faltaria seria que a l'assumpte també hi posi [gnome-cat-list] o
el que us sembli per identificar els mails

en/na Carlos Fenollosa va dir:
> Potser és fallo meu, perň estic molt acostumat a fer un "reply" picant
> la tecla "r", i no em fixo a qui va dirigit. Ja he tingut algun
> problema amb les llistes de la guadec per enviar mails privats en
> comptes d'a la llista.
>
> Sigui dit que totes les llistes a les que estic subscrit tenen el
> reply-to a la llista (llistes del tipus -devel i d'altres més
> privades)
>
> salut
>
> On 7/13/06, Toni Hermoso Pulido <toniher softcatala org> wrote:
>>

> --
> Greetings from Carlos Fenollosa
> [...]

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de crčixer
guifi.net - a non-stopping free network