[Gimp-user] Short Open Letter to all the Gimp habite users

Hi Gimp habite users,

Please give us a chance.

When ever you complain about the Gimp habite, and it's your to be entitled to do complain, but disclose your operating system details.

For Ubuntu users this could help:

Open a terminal and type lsb_release -idrc

In my case
Distributor ID: Ubuntu
Release:        14.04
Codename:       trusty

We need such information.

I don't know how it does in Windows.

Cheers

Thorsten

--
Lao-Tse sagt: Nichtstun ist besser, als mit viel Mühe nichts zu schaffen.
Und er sagt auch: Ich habe drei Schätze, die ich hüte und hege. Der eine ist die Liebe, der zweite ist die