Re: [Gimp-developer] dev compiling question

Am 17.02.2017 um 23:10 schrieb Marco Ciampa via gimp-developer-list:
On Fri, Feb 17, 2017 at 10:40:03PM +0100, Thorsten Stettin wrote:
Am 03.02.2017 um 09:14 schrieb Marco Ciampa via gimp-developer-list:

What's your environment? Windows, Mac, Linux?
It should be useful something know about that
Resolved thanks, see my last post.
It was Ubuntu Linux 16.04-64 BTW

BTW: You can ever have the build recipe from my gimp-edge PPA if you want.

--
Lao-Tse sagt: Nichtstun ist besser, als mit viel Mühe nichts zu schaffen.
Und er sagt auch: Ich habe drei Schätze, die ich hüte und hege.