Re: [Gimp-developer] Great work

Hi Thorsten,
what kind of patches were neccesary? Will you submit them upstream?

Great work,

I'm building Babl, Gegl and Gimp 2.9.1 for some time now.
Ok, I had to add some patches but it works.

https://launchpad.net/~otto-kesselgulasch/+archive/ubuntu/
gimp-edge/+packages

You'll never walk alone. :-)

Right on.

Regards

Otto

--
Lao-Tse sagt: Nichtstun ist besser, als mit viel Mühe nichts zu schaffen.
Und er sagt auch: Ich habe drei Schätze, die ich hüte und hege. Der eine