Problem: Subscribe for Drivel

English:
Last night I Drivel diary editor on my computer installed.

In the beginning I got a login window and I entered my username and
password and preferences of the diary server choice. I've clicked
SUBSCRIBE, later, a window, I can not make a blogger. What should I do?

Regards, Erkan

Dutch:
Gisteravond heb ik Drivel dagboek-editor op mijn computer geïnstalleerd.

In het begin kreeg ik een aanmeldingsvenster en ik heb mijn
gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld en voorkeur van de dagboek-server
gekozen. Ik heb AANMELDEN geklikt, later ging een venster sluiten,
zonder kan ik een blogger maken. Wat moet ik nu doen?

Groetjes, Erkan