Re: Questions about submitting a theme

У Срд, 2005-09-28 у 09:35 +0400, Thomas пише:
> Hi!!! I have some questions about your's site.
>    I am a registered user of your site (login: Thomas_in_ua).
>    I have submit a theme few days (or a weeks) ago.

Зазвичай приняття теми може тривати близько тиждня, оскільки наразі
модератор в ручну приймає всі надіслані теми.
Але Thos якраз зараз працює над покращенням цього процессу, незабаром
прийняття тем буде значно швидшим і займатиме тільки стільки часу,
скільки потрібно для того що б модератор підтвердив прийняття теми.

> The questions are:
>    1.What time do you need to process my theme ???

Це залежить від того скільки вільного часу то thosа, але як я вже казав,
скоро це зміниться.

>    2.Can I modify other themes and submit they to your site ???

Наразі зміна тем які вже приняті модератором не є можлива. Це наступний
крок над яким плануються проводитись роботи по сайту.

> Sorry for my bad English :)

Та нема проблем, я теж погано балакаю англійською, але свого
домагаюсь :)
Частіше швидше отримати відповідь на свої питання можна зустрівши нас на
каналі #gnome-art на ІРЦ серверах irc.gimp.org

--
Tirpse