Re: [guadec-local] [Fwd: guadec 2010]

Op maandag 07-12-2009 om 17:59 uur [tijdzone +0100], schreef Peter
Mathijssen:

> Wat is wijsheid. Ik kan een Gnome logo in het vierkant zetten, netjes
> rechtop met een TM ernaast, zoals het hoort. Ik zal een voorbeeld maken.
> Dan voldoen we denk ik aan alle eisen, hoewel het dan minder speels is
> dan nu. Of kent iemand van jullie iemand van "the Board" waar we de
> afbeelding van GUADEC aan voor kunnen leggen?

Wie de leden van het board zijn vind je hier:
http://mail.gnome.org/archives/foundation-announce/2009-July/msg00000.html

Ik zou zeggen: neem de artistieke vrijheid die je nodig hebt en leg het
voor aan het board. Grote kans dat ze geen bezwaar zullen hebben.

Zullen we de discussie voortzetten op guadec-local?