----- Message d'origine ----
De : gil forcada <gilforcada guifi net>
À : guadec-local gnome org
Envoyé le : Mercredi, 7 Juin 2006, 12h07mn 55s
Objet : Re: [guadec-local] Volontarios, par favor apuntarse en el wiki

com a "cap visible" del wi-fi team, no se si posar-me tant a mi com als
altres companys en algun horari, perquè si surten fallos al wi-fi haurem
de deixar el que estem fent per arreglar-ho

sinó, podem estar sempre com a comodins per ajudar en l'info desk o on calgui

--
gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de crèixer