sales i wi-fi -- abans -- Re: [guadec-local] [Fwd: Banners, posters, signals]

el que no em quadra a mi és la "aula" aquesta,

segons vaig repassar el dimecres a vilanova amb la núria hi ha el hall,
la cafeteria, la sala d'actes (la que te un segon pis d'aforament), la
sala de juntes (la sala inclinada), la sala vip (que és on hi ha les
taules), però aquesta aula no la se ubicar, que és una aula d'alumnes
normal i corrent al segon pis? necessita cobertura wi-fi? a què està
destinada?

per altre banda, ahir amb els companys que estem preparant tot el tingladu
del wi-fi vem comentar de que podríem, un cop ho tinguem acabat tot,
penjar el diagrama de la xarxa i una explicació de com funcionarà per si
hi ha algú interessat, o de cara a futures edicions perquè sigui un
material de suport

no caldrà que es posi enlloc oficialment (ho dic per dates d'entrega i si
s'ha d'imprimir, etc etc) sinó més aviat penjar-ho a la pròpia pàgina
de la guadec, tant el .dia, com un .png i un .odt amb tota l'explicació,
i llavors que algú en faci una petita referència al planet.gnome.org o
al planet de la guadec o així

què us sembla la idea?

en/na Quim Gil va dir: