Re: [guadec-local] Noms dels espais

Reproposta:

Vestíbul UPC = 0. Faràndula (aluminium #eeeeec)
Carpa = 1. Mulassa (scarlet red #ef2929)
Sala d'actes = 2. Gegants (plum #ad7fa8)
Sala Balaguer = 3. Castellers (chameleon #8ae234)
Sala de juntes = 4. Diables (butter #fce94f)
Aula = 5. Capgrossos (sky blue #729fcf)

Si dóna temps a tenir logo per a cada espai, perfecte. Si no, amb els
tres elements actuals n'hi ha prou.

Explicació

O - Aluminium és neutre, l'entrada. A partir de l'1 la numeració marca
jerarquia de capacitat dels espais, i el color es correspon al que
utilitza el Metro de Barcelona per al nombre de línia en qüestió,
passats per la paleta tango -
http://tango-project.org/Tango_Icon_Theme_Guidelines

Quan vas a Londres les línies del metro tenen noms com "Bakerloo" o
"Jubilee" o "Picadilly", identifiquen cadascuna amb un color i tots
contents, fins i tot en venen samarretes.

Tornant a l'exemple de Stuttgart 2006, ningú de nosaltres tenia ni idea
del nom ni funció habitual dels espais que utilitzàvem. Uns cartells
senyalaven el camí des de l'entrada a cadascun dels espais, i al
programa la graella citava aquells noms i prou -
http://2005.guadec.org/schedule/ - (Bertha - Karlsruhe - Mannheim
Reutlingen --> a veure qui pronuncia aquest últim correctament sense
saber alemany, i tot i així la sala era gairebé sempre plena)

A Vilanova hi haurà cartells també, i una entrada amb un infodesk per a
atendre personal perdut. És clar que pot passar que algú pel carrer li
pregunta a una iaia "Where is the Mulassa?", però inclús aquesta persona
hauria de tenir una acreditació penjada al coll amb un micromapa de
situació.

El dj 01 de 06 del 2006 a les 09:37 +0200, en/na Fernando Ot va
escriure:
> Des de la meva humil opinió crec que la universalitat dels nombres seria el
> més adequat, o en el seu lloc les lletres.

Això em passa per treballar envoltat de tècnics.  ;)

Què no és maco que la gent conegui alguna cosa més de l'indret on passen
una setmana sencera? Ja imagino les converses als vespres on en Miguel
de Icaza o en Jim Gettys va a en Carlos i li pregunta "tu, i això de la
Mulassa d'on ve?"

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org