Re: Ziadam o pridelenie =?UTF-8?B?bW9kdWx1OjpWeWjEvmFkw6F2YW5pZSA=?= =?UTF-8?B?bmEgcGxvY2hlIEJlYWdsZQ==?=

Ja som spravil ten skript na http://gnome.klacansky.com (template mam od romana), ktory by to mal ulahcit dost, ale ber to tak ze praca s PO subormi atd. tam sa treba aj nieco ucit, tato registracia by mala byt takym sitom pre tych, ktori nie su dost odhodlani sa ucit a nieco spravit