=?ISO-8859-2?B?UmU6IFZvtW7pIHByZWtsYWR5?=

Napr. rhythmbox je tuším voľný. Nie je síce už v Ubuntu ale veľa distribúcii ako napr. Fedora ho ešte používa ako predvolený prehrávač hudby.

Dňa 8. septembra 2011 17:49, Stanislav Kubík <staronteam gmail com> napísal(-a):
Chcel by som sa popýtať, či niesú nejaké moduly, ktoré aktuálne nikto neprekladá, alebo nestíha prekladať. Je mi celkom jedno čo budem prekladať. Ak by náhodou niekto nestíhal prekladať, rád mu tiež pomôžem.