Re: tooltip ako prekladat

Ahoj.

A prečo nie neurčitok? Originál nie je "Deletes all messages"...

Ak sa to týka bublinového popisu položky v (hlavnej) ponuke, som
jednoznačne za neurčitok. Pozrite sa do ponuky teraz - je zopár
takých, ktoré nie sú v neurčitku. Niektoré sú bez slovesa (napr.
Nastavenie klávesnice), tie by som teraz neriešil. Ostatné sú v
neurčitku, pretože vyjadrujú, na čo sa používa daná aplikácia.

Toto ale pravdepodobne nie je spomínaný príklad, zjavne je to
bublinový popis tlačidla. No tam sa mi tiež natíska neurčitok, alebo
prepis do tvaru bez slovesa (Odstránenie všetkých správ). Určite by
som nepoužil rozkazovací spôsob.

Oba prípady sú trochu odlišné, mali by byť ale jednotné "v svojej kategórii".

Paľo

Dňa 26. septembra 2010 12:30, Jaroslav Rynik <jrynik yahoo co uk> napísal/a: