Re: =?utf-8?B?Tm92w70gxI1sZW4gdMOtbXU=?= =?utf-8?Q?=3A?= Jan Prekop

Ahoj,

znova si poslal registračný mail nesprávne :-(

Použil si pri posielaní mailu formulár na http://gnome.klacansky.com/,
alebo si mail vytvoril ručne a poslal ho zo svojho klienta?

Pokiaľ si použil ten formulár, tak je možné, že je v ňom nejaká chyba.

Pavol, môžeš sa, prosím, na to prípadne pozrieť, či je všetko s Tvojim
formulárom v poriadku?

Ešte jedna drobnosť: Ján, kľudne môžeš svoje meno a aj ostatné veci
písať s diakritikou (t.j. napr. Ján namiesto Jan). Pokiaľ je chyba vo
formulári, tak sa bude musieť opraviť. Pokiaľ mail posielaš obyčajne, zo
svojho mail klienta, tak myslím, že v súčasnosti už by mali všetky
mailové programy podporovať správne posielanie diakritiky.

Ďakujem a za komplikácie s registráciou sa ospravedlňujem.