GNOME 2.30

Ahoj,

zruba o mesiac[1] bude vydané nové GNOME 2.30. Z tohoto dôvodu sa pri
mojej práci prednostne zameriam na moduly, ktoré budú súčasťou tohoto
vydania[2].

Prosím preto prekladateľov a kontrolórov ostatných modulov o pochopenie,
pokiaľ ich modul nespadá do tohoto zoznamu[2], pretože je dosť možné, že
práca na ich module bude istý čas stáť (z mojej strany).

GNOME 2.30 je rozdelené do 4 katégórií[2], z ktorých každá má rôznu
dôležitosť pri preklade. Priority sú nasledovné:

1. Prostredie GNOME
2. Vývojárska platforma GNOME
3. Nástroje na spravovanie
4. Nástroje na vývoj

V tomto čase (až do vydania GNOME 2.30, prípadne 2.30.1) budem v
obmedzenej miere reagovať na menej dôležité maily v konferencii
(niektoré thready som ešte vôbec nečítal, takže preto niekde chýba moja
reakcia). Každý mail, na ktorý sa očakáva moja odpoveď, odpoveď aj
dostane, možno však s oneskorením.

V každom prípade budem reagovať na žiadosti o pridelenie nových modulov
(pokiaľ to bude zjavné z predmetu mailu), bez ohľadu na to, či je
žiadaný modul z GNOME 2.30 alebo nie.

Dopredu upozorňujem, že ak sa všetko nestihne do GNOME 2.30, nejedná sa
o žiadnu katastrofu. Bude nasledovať GNOME 2.30.1 a potom aj ďalšie.

[1] http://live.gnome.org/TwoPointTwentynine
[2] http://l10n.gnome.org/languages/sk/gnome-2-30/ui/

Ďakujem.