=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_Demokratick=E9_hlasovanie=3A_wiki_=2D_jedna_str=E1nka_?= =?ISO-8859-1?Q?alebo_viac=3F?=

nesúhlasím s pravidlami hlasovania
čo ak niekto zahlasuje že sa zdržiava hlasovania v tom prípade bude nadpolovičnou väčšinou 7 hlasov
ak je člen neaktívny budeme čakať kým ho vylúčiš z tímu?
podľa mňa ak by mali byť podmienky nastavené tak, že ak nezahlasuje do mesiaca tak sa to berie ako keby sa hlasovania zdržali.
v parlamente tiež nemusí hlasovať a byť prítomní všetci poslanci

Dňa 10. februára 2010 9:39, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal(-a):
Ahoj,

Keďže niektorí členovia tímu nesúhlasia s výsledkami nerozhodného
hlasovania
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-February/msg00316.html
o rozdelení, resp. nerozdelení wiki stránky
http://live.gnome.org/SlovakTranslation na jednotlivé podstránky,
rozhodol som sa, že urobíme demokratické (resp. demokratickejšie)
hlasovanie.

Tu sú upravené pravidlá hlasovania:

Hlasovanie bude prebiehať kontinuálne, t.j. do doby, kým sa nerozhodne o
jednej, alebo druhej variante. Rozhodujúca je nadpolovičná väčšina
členov tímu. V súčasnosti má tím 15 členov, t.j. potrebných je aspoň 8
hlasov. Pokiaľ sa zmení počet členov, tak sa zmení aj kvórum hlasovania,
ale vždy musí rozhodnúť nadpolovičná väčšina členov.

Hlasuje tak, že dáte reply na tento mail a vymažete z neho všetko,
okrem jediného riadka - vašej voľby. Možné voľby sú:

* Chcem, aby sa stránka rozdelila.
* Chcem, aby stránka ostala ako je.

Aktuálny stav hlasovania:

Počet členov tímu: 15
Potrebné hlasy na rozhodnutie: 8

* Chcem, aby sa stránka rozdelila.
7 hlasov:
       Marián Bača
       Ladislav Gubík
       Robert Hartl
       Pavol Klačanský
       Peter Mráz
       Jaroslav Ryník
       Tomáš Virgl

* Chcem, aby stránka ostala ako je.
4 hlasy:
       Ivan Masár
       Roman Mátyus
       Pavol Šimo
       Marcel Telka

nehlasovali (4 hlasy):
       Miroslav Biňas
       Ľudovít Lukáč
       Jozef Peterka
       Tomáš Zubčák

Pokiaľ niekto, kto už hlasoval predtým, zmení svoj názor, môže hlasovať
znova, stačí keď zahlasuje presne tak isto, akoby hlasoval prvýkrát.

Po prijatí každého nového hlasu odošlem aktuálny stav hlasovania.
Podobne to urobím po zmene v zozname členov.

Ak nastane situácia, že jedna z možností získa potrebnú nadpolovičnú
väčšinu, počkáme ešte týždeň, či náhodou niekto z tých, čo už hlasovali
nezmení názor.

Ďakujem.