Re: stanovy kontrolora a zaclenovatela

JR: Trochu som ešte nad tým rozmýšľal a nezdá sa mi najvhodnejšie dať rovnaký fixný čas na každého opravu modulu. Sú totiž moduly, ktoré majú 10 reťazcov, ale sú aj také, ktoré ich majú aj tisíc. A zvládnuť opraviť niekoľko tisíc reťazcov za týždeň je poriadny výkon.

Preto navrhujem čas, za ktorý by mal kontrolór korektúru vykonať, určiť priamo úmerne podľa počtu reťazcov. (Napr. ak má modul do 20 reťazcov - do týždňa, do 40 - do 2 týždňov, atď. Kontrolóri budú určite vedieť zreálniť tie čísla. Toto je len taký model.)