=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_=AEiados=BB_o_pridelenie_modulu?=

Prosím o prehodnotenie tvojej odpovede.
Viem, že máš modul pridelený a z tvojej funkcie vyplýva, že to tak
pravdaže môže zostať.
Modul gnome-backgrounds nebol preložený aj kvôli, podla mňa (súkromný
názor), zbytočnej byrokracie.
Vzhľadom na to, že si koordinátor, som si istý, že máš dostatok
povinností na to aby si sa zapodieval prekladom modulov. Toto by bolo
asi na dlhšiu diskusiu, takže to vztiahnem iba na tento malý modul (17
reťazcov).
Tvoja posledná interakcia s týmto modulom bola podla vertimusu
28.05.2009 (odmietnutie hotového prekladu), takže som predpokladal, že
o preklad nemáš záujem.

Dňa 8. februára 2010 21:05, Marcel Telka <marcel telka sk> napísal/a: