=?utf-8?B?UmU6IFDDoXIgcsOhZCAuLi4=?=

> na začiatok by som dal odkaz "ako sa stať členom tímu"
> na koniec toho zoznamu by som dal odkaz "organizácia
> prekladu"
>
> atď.
>
> ak súhlasíš a aj ostatní členovia tímu, že stránka
> je neprehľadná, môžem navrhnúť ako si to predstavujem
> - len potom dúfam že to podľa toho aj prerobíš - nerád
> by som na to míňal svoj čas, keď je to každému jedno

Súhlasím. Ľudia, ktorí chcú do tímu vstúpiť, by mohli stránku čítať krok za krokom, a teda by sa rýchlejšie dostali k informáciám, ktoré potrebujú.

Možno by tam bolo dobré napísať tam aj to, ako má vyzerať hlavička (aby nikto nemusel nových členov odkazovať do konferencie - pamätať si, kedy sa to riešilo, je podľa mňa tiež zbytočné). Možno by sa zišiel aj odkaz na formulár na vytvorenie prihlasovacieho mailu  (http://gnome.klacansky.com/), ktorý vytvoril Pavol.