=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_V=FDzva_pre_koordin=E1tora?=

13 príspevkov (aktuálne v čase písania) a čo sa zmenilo? Absolútne
nič! Vyjadrená nespokojnosť je revolučným bojom násťročných, argumenty
sa stali emóciami a niektorým (minimálne mne) zasa dochádza dych od
udiskutovania. Neboli stanovené podmienky pre zotrvanie ani zmenu
koordinátora tak o čom to tu je? Dá sa tu vôbec niečo vyriešiť
zvnútra? Je na to ochota?
... strácam dych, chuť, ...