Re: =?ISO-8859-2?Q?Prihl=E1=B9ka?=

Marcel, mal som pocit, že sme sa dohodli, že v takýchto prípadoch pošleš správny tvar mailu dotyčnému záujemcovi, ktorý ti ho následne pošle späť. Zvyšok toho čo som tu chcel napísať je nepublikovateľné. Serieš ma týmto prístupom strašne. Mám rovnakú chuť z tohto tímu odísť a ísť niekam inam kde si budú vážiť každého kto chce pomôcť. Ale vravím si, že ten kto by si mal odísť nie som ja ale niekto iný.

Toto je už druhá vec v ktorej úplne ignoruješ názor ostatných členov a som si istý že väčšina je za zrušenie byrokracie pri prihlasovaní do tímu.