Navod/pomoc

Ahojte, som tu novy a zatial som prekladal v Rosette. Kedze na
http://live.gnome.org/SlovakTranslation som informacie, ktore
potrebujem nenasiel, obraciam sa sem. Z mailov som zatial vydedukoval
nasledovne (ak sa v niecom mylim, prosim opravte ma resp. obetujte par
uderov do klavesnice na nejaky strucny navod, radsej sa spytam nez mam
nieco pokazit):
1. na http://l10n.gnome.org/module si vyberiem co chcem prekladat ak
to nie je nikomu pridelene v tabulke na
http://live.gnome.org/SlovakTranslation
2. napisem ziadost na gnome-sk-list gnome org ze chcem prekladat napr.
ZEMIAKY (cakam alebo necakam na schvalenie?)
3. pri prislusnom module zadam akciu Rezervovat na preklad
4. prelozim co treba
5. odoslem preklad na gnome-sk-list gnome org (a Vertimusu?)

Tomas Vadina