[DL]gnome-tweaks - master

Hej,

Det nya tillståndet för gnome-tweaks — master — po (Svenska) är nu ”Översatt”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-tweaks/master/po/sv/

Aha, översättningen låstes till dig eftersom du gjort en "Reservera" utan att sedan "Skicka ny översättning".
Men jag kan använda mina adminkrafter, så det är lugnt. Återställer ett steg och skickar in med en mindre
ändring.

Ändrade "ladda ner" -> "hämta" som det ser ut i många GNOME-översättningar
(https://wiki.gnome.org/Swedish/GNOMEOrdlista). Skickar in nu, så är GNOME 3.38 komplett igen :-)

Anders Jonsson
--
Detta är ett automatiskt skickat meddelande från l10n.gnome.org.