[gnome-no] Forbedringer i GNOME

Hei!

Jeg Har noen forslag til forbdringer i GNOME skrivebordsmiljøet og lurte
på om dette var mulig og få til i neste versjon av GNOME. Jeg bør kansje
fortelle hvorfor jeg ønsker disse tingene. Jeg er svaksynt og tengere
muligheten til å forandre farger på panelet. Jeg ser at du kan forandre
fargen på bakrunden fra vit til alle regnbuens farger. Jeg synes dette
burde hvert mulig med teksten også slik at man kan ha for eksempel Gult
panel med blå skrift. Så har jeg et gennerelt forslag om å få litt bedre
støtte for mobilt bredbånd integrert i skrivebordsmiljøet med tanke på
et program hvor du kan koble deg til med De forskjellige Mobile
Bredbåndsløsningene som Netcom/Telenor Og ICE på en enkel måte. Dette
gjelder fortrinnsvis USB og PCMCIA kortene til de respektive
tilbyderene. Støtte for dette må hvel sammordnes med kjernen i linux men
det lar seg nokk fikse. Det er fint om noen kan gi meg noen synspunkter
på dette da jeg lurer på om disse tingene er mulig.

MVH

Håkon Emil Olsen