[gnome-nl] [DL]health - master

Hallo,

De nieuwe status van health — master — po (Nederlands) is nu ‘Vertaald’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/health/master/po/nl/

Hierbij de aangevulde en licht aangepaste versie. Als je klikt op "vergelijken met: [2]" krijg je een
vergelijking tussen het bestand dat jij hebt geüpload en dat van mij. Zeg maar als je zelf nog vragen of
opmerkingen hebt of dingen ziet die beter kunnen.

"Beeldvullende modus" is eigenlijk een duidelijke vertaling voor "fullscreen mode". Tot hiertoe hebben we (of
toch ik) meestal gewoon "volledig scherm" gebruikt, maar ik denk dat we die oude vertalingen mettertijd dan
ook beter door "beeldvullende modus" zouden vervangen. Wat denken jullie ervan, Justin, Hannie, ...?

Nathan Follens
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.