Re: [gnome-nl] [DL]gnome-user-docs - master

Hallo Gerrit Jan,
Ik dacht dat jij je alleen bezig hield met Gimp, maar natuurlijk is het fijn als je ook meedenkt over deze foutmelding.
Ik heb in mijn terminal de opdracht msgfmt (zie hieronder) erop losgelaten. Als er een fout in zou zitten wordt dat gemeld, maar msgfmt komt geen fout tegen (zie antwoord hieronder).
Ik heb het bestand ook bekeken in gedit, waarbij ook de kop weergegeven wordt, maar ik kan geen ontbrekende, sluitende tag p vinden.
Groet,
Hannie

Build mislukt (itstool): Error: Could not merge translations: Entity: line 1: parser error : Opening and ending tag mismatch: gui line 1 and p Entity: line 1: parser error : Premature end of data in tag p line 1
In terminal:
msgfmt -cv -o /dev/null gnome-user-docs-master-gnome-help-nl-241183.merged.po
Antwoord: 2593 vertaalde berichten, 516 vage gelijkenissen, 208 onvertaalde berichten.