[gnome-nl] [DL]gimp - gimp-2-10

Hallo,

De nieuwe status van gimp — gimp-2-10 — po (Nederlands) is nu ‘Vertaald’.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-10/po/nl/

In deze module wordt een stel fouten aangegeven mbt. de ... (één teken) en ... (drie puntjes). Ik herinner me
dat Gnome Vertaal een voorkeur heeft om de drie puntjes als 1 teken neer te zetten, maar dat leidt dus tot
foutmeldingen. Door dat ene teken ... te wijzigen in drie puntjes, zie ik geen foutmelding meer.
Volgens mij had ik dit vervangwerk in de jongstleden opgestuurde gimp.2-10.nl.po al doorgevoerd en zit ik
dubbel werk te doen.
Enig idee waar dit door komt?
Groet, Paul.

Paul Matthijsse
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.