Re: [gnome-nl] Vertaling GIMP doc

Beste medevertalers,
Michel heeft aangeboden de handleiding van GIMP te willen vertalen. Dat waarderen wij natuurlijk zeer, want het is een groot document. Hij is al begonnen met het vertalen van een hoofdstuk [1]. Ik ben nu bezig met het nakijken ervan en heb hem al wat aanwijzingen ter verbetering toegestuurd, zie mailtje hieronder.
@ Michel: ....hoe gaat het nu verder.... Ik zal het verbeterde document weer uploaden als ik er klaar mee ben. Je kunt dan alle verschillen bekijken in een diff-programma zoals Meld. Ook zal ik algemene tips geven zoals ik hieronder al deed.
@ Nathan. Bedankt voor je aanwijzingen. Ik had al overal het woordje "de" weggehaald omdat ik "De GIMP" heel gek vond.
Goed werk!
Hannie

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/master/gimp/nl