Re: [gnome-nl] Nieuwe vertalers

Dag iedereen

Ik ben Niels De Graef, een student 1e master computerwetenschappen aan de UGent.
Ik probeer sinds kort mee te werken aan de development van Geary, de mail-client die sinds een maand is overgenomen door GNOME. Mijn plan is om binnenkort op https://l10n.gnome.org/module/geary/ een vertaling in te dienen, gezien we graag zo snel mogelijk een nieuwe release zouden uitbrengen en de Nederlandse vertaling op sommige vlakken incompleet is.
Op zich heb ik geen echte vertaalervaring, maar ik ben zeker geïnteresseerd om in de toekomst nog bijdragen te leveren.

Met vriendelijke groeten,
Niels De Graef